O firmie

ProCleaner to zespół specjalistów działających w branży sprzątającej od 12 lat. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast usługi świadczone są na terenie całego kraju i nie tylko.

Zespół

Indywidualne podejście do potrzeb klientów to główna zasada, którą kierujemy się, współpracując z kontrahentami. Ofertę dopasowujemy w taki sposób, by spełniała oczekiwania naszych partnerów biznesowych. Wdrożyliśmy autorski program kontroli wykonywanych świadczeń, dzięki któremu nadzorujemy każdy etap usług. Ankiety satysfakcji klienta niezmiennie potwierdzają naszą bezkonkurencyjność. Specjalistyczna wiedza oraz operatywne postępowanie wobec powierzonego zadania są przyczyną najwyższych standardów.

 

ProCleaner zatrudnia 1500 osób, które każdego dnia dają świadectwo fachowości i rzetelności firmy. Nasza wykwalifikowana kadra solidnie wykonuje powierzone zadania – pracownicy wykorzystują procedury oraz skrupulatnie realizują plany działania. System nadzoru, którego integralną częścią jest audyt oraz punktacja, dodatkowo motywuje zespół do doskonalenia i osiągania wysokich wyników. Dbałość o każdy szczegół, a także etyczna postawa wobec klientów i pracowników wyróżnia ProCleaner na rynku.

Nowoczesny Park Maszynowy

Dążenie do zapewnienia profesjonalnej usługi zarządzania czystością skłoniło nas do maksymalnego wyposażenia pracowników w rozwinięte technologie. ProCleaner posiada własny park maszyn, zaopatrzony w najnowocześniejsze urządzenia, które umożliwiają przeprowadzenie każdego zadania związanego z utrzymaniem czystości. Specjalistyczny sprzęt maksymalizuje naszą skuteczność.

Korzystamy z europejskich marek: Karcher, Numatic, Henry Kruse, Kranzle, czy Hako. Do standardowych świadczeń używamy m.in. maszyn: zamiatających, myjących, piorących, polerujących oraz odśnieżających. Ponadto wykonujemy prace specjalistyczne, wymagające także profesjonalnych urządzeń oraz fachowej wiedzy. Dysponujemy maszynami do czyszczenia suchym lodem, wyposażeniem alpinistycznym oraz podnośnikami nożycowymi i koszowymi, dzięki którym możemy pracować także w miejscach o utrudnionej dostępności.

  

Środki czyszczące

Firma ProCleaner wykorzystuje specjalistyczne środki chemiczne i środki czystości do wykonywania zleconych usług. Współpracujemy z przodującymi europejskimi producentami preparatów oraz sprzętów dla profesjonalistów. Artykuły dostarczają nam m.in.: Merida, Henry Kruse, Voigt i Diversey. Wszystkie używane przez nas preparaty posiadają atesty i są ekologiczne.

Fachowa wiedza i znajomość artykułów pozwala nam na odpowiednie dopasowanie chemii oraz skuteczne usunięcie zanieczyszczeń. Dzięki długoletniemu doświadczeniu i odpowiednim środkom jesteśmy w stanie wykonać każdą usługę sprzątająca z należytym efektem. Najwyższy standard usług jest naszym priorytetem.

Misja i cele

Misją firmy jest tworzenie nowych standardów usług w celu podniesienia jakości życia klientów poprzez zapewnienie im przyjaznego oraz zdrowego otoczenia. Satysfakcja naszych partnerów biznesowych z wykonanych świadczeń to nasz priorytet, dlatego stale dbamy o efektywność i rozwój. Doskonalenie usług realizujemy dzięki ustawicznym szkoleniom, tworzeniu, wdrażaniu norm oraz kontroli jakości. Najwyższy standard oparty jest na doświadczeniu, stałym rozwoju, a także wykorzystaniu najnowszych technologii.

 

Zadowolenie ludzi ze współpracy z ProCleanerem to nasz główny cel. Koncepcję realizujemy, bazując na dwóch fundamentach: partnerskim stosunku do kontrahentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz najwyższym standardzie usług.

Polityka jakości

Najważniejszym celem naszej firmy jest zadowolenie ze współpracy, zarówno klientów, jak i pracowników, ze współpracy z ProCleanerem. Odpowiednią jakość osiągamy w oparciu o wyspecjalizowany personel oraz nowoczesny park maszynowy. Pracownicy opierają się o określone normy, dzięki czemu należycie wypełniają swoje obowiązki. Regularnie doszkalamy się i szukamy nowych rozwiązań branżowych. Posiadamy certyfikaty: ISO 9001:2008 i ISO 9001:2016, Numatic International, Merida oraz Henry Kruse Polska, które zaświadczają o naszej kompetencji.

W trosce o dobre imię firmy oraz zadowolenie klienta realizujemy program asekuracji. Rozwinięta polityka kontroli wszystkich działów firmy, a także kolejnych etapów pracy, pomaga nam przeciwdziałać uchybieniom. Koordynatorzy zajmują się wewnętrznymi audytami, raportowaniem, nadozorem nad systemem punktacyjnym przyznawanym pracownikom za wykonane zadania oraz sprawdzaniem ankiety satysfakcji klienta. Na każdym etapie współpracy kontrolujemy postępy, będąc równocześnie w ścisłym kontakcie z kontrahentem. Helpdesk jest dostępny dla naszych klientów przez dwadzieścia cztery godziny na dobę.

Cechy, które nas wyróżniają to:

  • Profesjonalizm
  • Elastyczność
  • Kompleksowość
  • Terminowość
  • Nowoczesność
  • Park Maszynowy